OKULLAR YOKTU TATİLLER ÇOKTU OKULLAR GELDİ ÖĞRENCİLER ŞOK!

utopyadanselamlar:

breakingbenjaminbenimdir:

mgnr:

birazmuzikbirazuykuuu:

ciftelanetolas:

filinpipisi:

demi-sila172:

hadidurmaagla:

Olm yaa fghjkhjklghjklghjk

lan yapmayın böyle şeyler

ya allam sdfapsdo

ögretmenler bim sfjsdkfjdlş

müdür yardımcıları migros jhdsfjhsd

Müdür kipa kdkdkdkdk

hademeler altunbilekler sdfdsahs

ben iptal skdjdjckdnxknkv

icerdekimuzik:

smokin-giyen-tavuk:

bunun adını bilen pm pls

muşta

icerdekimuzik:

smokin-giyen-tavuk:

bunun adını bilen pm pls

muşta

aklimaestikce:

gizli kalp krizi amk.

aklimaestikce:

gizli kalp krizi amk.

Aldığınız abur cuburu misafir çocukları siz yokken bitirirler ya hani?

asiriyeteneksiz:

Hoca demiş ki o arkaya dörtlüyü dağıtıcam zaten öğrencilerde demiş ki ;

KOPYAYI VERİRSİN VERİRSİN DE ANLAMAZ YA HANİ:

aklimaestikce:

image

daha nabayım amk.

aklimaestikce:

KAHPELER.

aklimaestikce:

KAHPELER.

Bir anda ağlayıp bir anda kahkalara boğulabilirim. Psikolojik mesele.